Fashion Crush | Gigi Hadid

2 comments

Salut le blog !
J'espère que vous allez tous bien en ce samedi soir. 
ça fait un moment que je n'ai pas fait de Fashion Crush sur une personne au lieu d'une marque alors que c'était l'idée sous-jacente de ce segment au début de ce blog. 
Je reprends donc mes bonnes habitudes et je consacre ce billet à une mannequin dont vous avez peut-être entendu parler: Gigi Hadid
Derrière ce minois angélique se cache une véritable bête de style. Et pourtant rien d'extravagant dans ces choix vestimentares; juste unou deux basiques et une pièce phare pour "upgrader" le tout. Le site de vêtement Bohoo à qualifier le style de Gigi de "casual cool". Moi je l'appellerais volontiers "casual slayin". haha ! 
Je vous laisse admirer par vous-mêmes les choix stylistiques irréprochables de celle qui est aussi devenue la new girlfriend de Zayn Malik (malin le petit!). Jamais simplicité n'a autant rimé avec badass attitude: cette fille risque bien de devenir mon spirit animal en matière de style ! lol
XoXo

Hey fam !
How are you doing? 
Just came back from Nantes where I have a wonderful time with friends and school buddies for three weeks. But I have been missing the blog though... 
I realized few days ago that my Fashion Crush segment has become more and more focused on brands or designers whereas it was supposed to be dedicated to people, bloggers, stylists I love. So I am just gonna focus again on that and I would like to talk about a model I am sure you all have heard of: Gigi Hadid aka Miss Zayn Malik
The funny thing is that I first discovered Gigi while watching Zayn's Pillowtalk video. I remember that I was so stunned by her beauty and her charisma that I just became obsessed with her. haha ! I start to dig a little more on her and then I discovered that she was a model (no doubt, she is freaking gorgeous). So I went on and look at some pics of her and damn that girl sure knows how to dress herself! So here is a selection of my favourite looks of her.
Stay inspired. 




2 comments

EXPRESS YOURSELF, FEEL FREE !

Instagram Feed

© Olivia D. Design by MangoBlogs.